Продължете към съдържанието
Начало » Съвети » Как да управлявате успешно вашата жилищна кооперация ?

Как да управлявате успешно вашата жилищна кооперация ?

Успешно управление на жилищни кооперации - съвети

В случай, че вашата жилищна кооперация включва 20 или повече апартамента, разглеждането на възможността за наемане на „професионален домоуправител“ или фирма може да се окаже неизбежно. Необходим е надежден вариант за решаване на проблемите и адекватна намеса от компетентно лице за предотвратяване на потенциални такива. В този момент идват на помощ професионалните домоупрваителски услуги предлагани от М-Дом!

Допълнителен плюс при избора на професионален домоуправител или фирма е, че те предоставят ефикасно и професионално съдействие при разрешаването на административни въпроси, свързани със строително-монтажни работи, асансьорна поддръжка, ВиК услуги, електроинсталации, банки и финансови дружества (ако се използват банкови кредити), застрахователни дружества и агенции, юридически кантори (при възникнали спорове), а също и с държавни институции.

Ефективното управление на етажна собственост започва със стратегическо планиране от страна на Управителя на ЕС. Задачата да се грижи за етажна собственост с множество обитатели, включително собственици и наематели, със сигурност не е лесна. Изисква се от управителя да налага правила относно това, което собствениците на жилища могат да правят със своите имоти, като това може да породи различни спорове. Собствениците внасят определена сума, за да живеят в добре управлявана сграда, което налага голяма отговорност върху домоуправителя. Той трябва да бъде финансово отговорен и да гарантира, че собствеността отговаря на определени стандарти за поддръжка и чистота. Основната дейност на професионалния домоуправител е да работи за цялостното подобряване на общите части и условията за живот в избраната етажна собственост.